Blogi

Matk lastega Prangli saarele.

Ühel juunikuu neljapäeva varahommikul kogunes peoZaali ette kamp seiklushimulisi lapsi, kes meil ka varem ööbimisega kinoõhtutel osalenud. Need ööbimisega kinoõhtud muuseas on meil aina enam populaarsust koguvad üritused, aga sellest juba mõnes teises postituses 🙂 . Sättisime endid kell 9 Pranglile sõitvale paadile Wrangö ja meid sai kokku päris tore kamp – 12 last vanuses 6-10 aastat ja 2 täiskasvanut.

Tunnike laevasõitu algusega Leppneeme sadamast ja olimegi Prangli saarel. Seal aeg seisab – kellelgi ei ole kuskile kiiret, rahvas on sõbralik, kõik teretavad 🙂

Ilm sattus olema super, soe ja tuulevaikne.

Kuna paat jõudis Kelnase sadamasse kell 10, aga kohalik pood avati alles kell 12, siis võtsime kõigepealt suuna randa. Merevesi ei olnud kindlasti soojem kui 18 kraadi, kuid see ju ei sega lastel vette hüpata. Niisiis said lapsed veest värskendust, mis aga omakorda tegi kõigil kõhud tühjaks. Oli aeg teha esimene piknik ja ära süüa vorstisaiad. Mmmm, need maitsevad ju värskes õhus nii hästi.

Järgmisena läksime otsima kohta, kus 1941 aastal uppus aurik Eestirand. Teel sinna otsisime erilisi kahelt poolt rannale uhuvate lainete poolt ümaraks lihvitud kive, vaatlesime rannaämblikke ja sipelgapesasid. Palju rõõmu oli lastel teele jäänud köiekiigest. Nii mõnigi sai sellisega päris esimest korda kiikuda.

Eestiranna mälestuspaika jõudes olid kõhud jälle tühjad ja paras aeg maiustada pannkookidega.

Lõuna oli juba läbi, päike kõrgel ja võtsime suuna tagasi sadama poole, et teel leida gaasi puurauk. Tee peal õppisime selgeks mõne puu ja taime nimetuse ning kuulasime linnulaulu (loe röökimist, sest nii valjuhäälset sirinat linnas juba ei kuule 🙂 . Leidsime üles koha, kus gaas maa seest välja immitseb ja kuhu kohalikud on ka panni jätnud, et turistid saaksid gaasitulel süüa teha. Kahjuks olid meil ununenud maha tikud ja leeki meil süüdata ei õnnestunud. Küll aga jäi meil teele lahe vana kastiauto.

Nüüd aga võtsime suuna poe poole, sest soe ilm ja pikk matk olid laste jäätisekõhud täitsa tühjaks teinud. Jäätised söödud, liikusime Ülesaare külaplatsile suurele külakiigele. Seal veetsime viimase tunni enne paadileminekut kiikudes, joostes ja suurel kivil ronides. Saime maitsta ka kohalikku vett. Oli teine päris rauane. Kell 16:30 alustasime tagasiteed mandrile.

Käisime päevaga maha üle 16.000 sammu, 11 ja pool kilomeetrit. Oli mõnus ja tegus päev koos vahvate matkasellidega.

Järgmisena juba rongiga Paldiskisse matkama 😉

Vahepeale üks piduliku juubeli salvestis.

Ilmus meie esimene artikkel kohalikus lehes Viimsi Teataja.

Sügisel avatud uus PeoZaal ootab pidu pidama

Avasime septembris Viimsis vallamaja vahetus läheduses Astri tee 2/2 uue pisut teistmoodi kontseptsiooniga PeoZaali – sellise kogupere ürituste koha, kus on mõnus erinevaid pere- ja sõpruskonna sündmusi korraldada.
Koolivaheajaga seoses toimub taas talvevaheaja Uuzaasta laager, mis kestab 2.–4. jaanuarini! Ootame lapsi mõnusalt koos aega veetma ning mängima iga päev alates kella 10-st.
Ühe toreda Zügislaagri oleme PeoZaalis juba korraldanud. Selle käigus külastasime lastega KUMU muuseumi ja see oli osalejate jaoks väga teistmoodi sündmus juba sellel põhjusel, et muuseum on koht, kus peab käituma viisakalt ja vaoshoitult. Ka sel korral on plaan käia mõnes harivas ja põnevas muuseumis.
Head mõtted sünnivad just oma vajadustest. PeoZaali idee tekkis soovist pakkuda mõnusat ja hubaselt kodust õhkkonda ka väljaspool kodu. Kohta, kus oleks ruumi ja avarust joosta, mängida, kokku tulla ja lobiseda. Soovime pakkuda täis- teenust nii laste kui ka vanemate üritustele, alustades cateringi organiseerimisest kuni meelelahutajateni välja.
Oleme sünnipäevi korralda- des kõik lähemad ja pisut kaugemad teenusepakkujad mitmeid kordi läbi käinud. Kõige enam on meeldinud meie sõpruskonnas nii lastele kui ka vanematele siiski sellised peoruumid, kus on mõeldud kõikide osalejate mugavusele. Kuna nendele ootustele vastavat kohta Viimsis ei olnud, oligi idee küps. Laste sünnipäevad Peo- Zaalis kestavad kolm tundi ja samal ajal saab meil pidada kahte pidu.
Tänu erinevatele ruumidele ja tasapindadele õnnestuvad PeoZaalis hästi ka suuremad juubelid ja sünnipäevad, eriti sellised, kus peres on lapsed ja tahaks ka vanavanemad peole kutsuda, mitte neid lapsi hoidma jätta. PeoZaalis saavad samal ajal, kui vanemad täiskasvanute seltskonda naudivad, lapsed suures mängusaalis möllata pallimeres ja nerfi lahinguväljal lahinguid pidada.
Pakume võimalust rentida ka kogu maja, et läbi viia privaatsemaid üritusi nagu koolitusi, seminare või firmapidusid. Iga koosviibimine on ainulaadne ning vastavalt vajadustele kohanduvad ka PeoZaali pakutavad teenused.
Rohkem infot leiab meie kodulehelt www.peozaal.ee ja facebookist https://www. facebook.com/peozaal/.
Helista 507 4828 ja teeme ühe toreda peo!